Fever!

Är heeelt varm om pannan och mår piss just nu. Många säger att det är bara för att jga hade på mig för lite kläder på Ung-08 veckan och det regnade ju. Kanske är sant. Men jag får alltid lite små feber när jag ska ha min mens...ÅÅHH. Gud vad irriterad jag blir inte nog med att jga har agritionsproblem och PMS!!! NU HAR JAG FEBER OCKSÅ!!. Haha men det är ändå lite skönt att vara hemma, är lite hängig och trött idag. Jag får ju absolut inte HA FEBER NÄR SKOLAN BÖRJAR. Whatever whatever. Jag brukar bara ha feber i några dagar och sen går det över. Jag har det få dagar och får det ganska ofta. (en gång i månaden). Jag åtp-piller för att inte få mina mens-attaker. Men dom gjorde så jag blev vääldigt deprimerad!. Så använder inte dom och känner nu hur jag bara vill slå någon. Heheheh. Stackars mami som får stå ut med det här..=/. Hade planer för idag men det sket sig. Vi tar det i morgon..Om jag nu mår bättre. Det får vi se. Är det inte de jobbigaste som finns att vara sjuk dom sista dagarna av sommarlovet?. Eler att vara sjuk på sommarlovet över huvudtaget. Pust. Nu ska jag ta min kopp te och lägga mig i mammmas säng. Bästa platsen i världen!.

Ta hand om er och klä på er så ni inte end up like me...Sick and frustrated!


Massor med pussar på er!

PS:

Tips för er som har pmsbesvär. Listan är från Cosmopolitans hemsida. Drick dock inte decilerat vatten det är farligt. Och skadar äggstockarna.



// Baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kmr du ifrån?

och vart e du född :)

hare!

2009-08-17 @ 13:38:33
Postat av: Owner

Jag kommer från Gambia och Sverge, med rysskt påbrå.

Jag är född här i Sverige! :)

2009-08-17 @ 14:54:00
URL: http://yandeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0