Finally

Everythings done now, sooo its time for me to get the hell out of here. Klarar verkligen inte av att sitta hemma en held dag. Ishatou ringde mig för inte så länge sen. Det har varit en kvinna som har bott hos henne ett tag nu ohc hon flyttade idag, så nu är ju självklart ishatou skit glad att ha ett eget rum och vill fira det med mig som gäst *blinkblink*, Ska ta och ringa stördhuvudet och bestämma när jag ska komma till henne. By the way tänkte köpa vattenpipa i morgon ska åka till slussen jag vill ha en ljusblå :D den ska vara fläääshig!. Nu ska jag hoppa in i duschen ohc fixa mig

Ciiaao!


"Natural disaster" Som isha brukar kalla mig. True true..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0