Godnatt

Fredag är ju the day of the week. Ingen är deppig på en fredag. Man har alltid roligt på en fredag!. I morgon är fredag och det blir väl fest som gäller. Har snackat med Pendoh och hon är lika fest sugen som jag ! tur det. Inget tuggande på fredagar. I morgon ska vi röja. Lite tråkigt att jag får börja fredgaen med ett jävla möte..men men. Jag ska gå upp runt 10 i morgon, ska gymma med Ishatou sen ta ut biljetter sen på mötet...blää. Hatar möten, soeciellt dom som är helt onödiga.
I have some liqueur at home kom jag på. Mumms.
Har börjat vända på dygnet oxå kommer somna runt 6 som vanligt..

Men godnatt till er läsare!

Pussar // Baby


Kommentarer
Postat av: Hannah Haslam

Åh vill också festa, men nej, det blir jobb för min del.

2009-08-07 @ 08:07:32
URL: http://haslams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0