Hej Babes!

Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Ingen är hemma förtom jag. Brukar inte tycka att det ör så kul att vara själv, men just idag känns det jävligt skönt!. Lyssna på musik och sjunger jätte högt det är vad jag glr just nu!. Har haft en bra dag och trevligt i skolan, satsar hårt sista året nu. Efter skolan åkte jag med Fatma till älvsjö en snabbis sen mötte vi upp Therese som har blivit stor flicka och börjat gymnasiet!!. Nu är det nästan bara jag kvar som inte går på GYMNASIET!!.
Vi satt och snacka och njöt av höstsolen. I morgon ska jag träffa Sara, v har pratat om att gå en lång promenad någon stans och bara snacka. Är ju skönt ute nu på kvällarna med lite sol och höstluft!. Jag mår verkligen som bäst på hösten/våren. Då är luften perfekt varm och det är härligt ute. Jag är inte en sån som gillar gassande sol eller iskalla nätter usch nej. Hoppas ni har haft en trevlig tisdag.
Puss på er
// Baby!


Hade på mig min nya kofta och mina fina örhängen idag!
tyckte jag såg snygg ut idag..well im Beyoncé maybe thats why?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0