Hell no / Hell yeah



Wannabe-kissie-fjortisar.
När jag kollar runt på olika bloggar ser jag alla dom här små snorungarna som sitter med sitt platina blonda hår, sitt vita läppstift och står och pushar upp sina bröst i camen. Och alla har ju typ världens bästa självförtroende och skriver "jag vet att ni älskar mig" & "det är så svårt att vara snygg". Kasta dom, fyfan vill bara strypa dom. Det tråkiga med dom är attt alla är likadana. Skriver likadant, är lika tråkiga och lika fula.

Sommarlovets sista dagar.
Många av oss börjar skolan om ungefär 2 veckor. Suck. Vissa kanske tycker att det ska bli kul att skolan börjar igen. Men jag som börjar 9an tycker faktiskt att det kommer bli lite läskigt , eftersom det är nu det sista året som man måste kämpa riktigt hårt. Kommer inte ha så mycket tid för mina vänner det här året. Det är liksom nu i 9an som bestämmer resetn av livet om man kan säga så. Om jag inte kämpar nu kommer jga komma in på ett dåligt gymnasium eller iv, och kanske inte få något vidare bra jobb. Det är ju inte bara skolan som gör mig lite nojig. Det är ju tråkigt at semestern snart är över och man känner att man inte har hunnit med så mycket.



Ung 08 + 08-festen.
Nu den 12e börjar ju Ung 08, som alla vi ungdommar älskar. Och dessutom 08-festen som jag tycker ska bli skit roligt eftersom det ska vara nere i kungstädgårdens tunnelbana. Undrar verkligen hur det kommer se ut där. The voice är ju oxå en höjdpunkt. Men tycker hela den här 08-grejen är en perfekt avslutning på ett underbart sommarlov, eller hur?

Besöksrekord + Läsarnas kommentarer.
Även fast jag inte är någon superbloggare så är det ju ändå skit kul att se hur statistiken höjs för varje dag. Blev överraskatglad i dag när jag loggad in och såg att det redan hade varit inne 82 besökare, som är mitt rekord hittils.
Blir också jätteglad av alla dom här kommentarerna jag får av folk jag inte känner. Har hittils inte fått någon elak kommentar bara snälla och gulliga. Jättetrevligt!

Kräftskiva.
Som man grukar ha i augusti, har faktiskt inte haft den än, men längtar cuz i really love Crayfish!




Pussar // Baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0