Hemma..Med huvudvärk

Nu har jag kommit hem. Har varit med Aselja och Ishatou hela dagen. Efter träningen mötte jag och Isha upp Aselja och åkte till Isha där vi åt underbar gambiansk mat som hennes mamma hade lagat!. Sen åkte vi hem till mig och fixade oss och sen har vi åkt runt åkte till älvsjö, farsta, och bredäng sammanlagt. Min TV är sönder så nu kan jag inte nörda mig framför den som jag brukar..=(. Har förfärligt ont i huvudet och tycker synd om mig själv.Brukar faktiskt aldrig få ont i huvudet..Anyway i morgon ska jag till frissan och babesen som jag var med idag ska följa med mig. Ska dit klockan 2 är väl klar runt 4 sen blir det direkt till kungsan som gäller. =)

Har ni haft en bra måndag?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0