Killar..5 Saker Jag Dör För!

Okeey here we goo...

1. Killar med tofs!
Tycker det är så jävla sexigt. Det ska ju självklart inte vara värsta hästsvansen utan bara några cm långt. Ur snyggt och lite bad boy aktigt så där!. Men man behöver inte sätta den mitt på huvudet dock!


2. Killar med Stora händer!
Ett stoooort plus. Det är också jävligt sexigt. Stora starka händer är mysigt att hålla i!

3. Killar Med Mörk röst.
En mörk och varm killröst är ju helt klart ett av det mysigaste att lyssna på..Ååh jag dör!

4.Killar Med Skäggstubb.
Ja det tycker faktisk jag är fint. Det ska ju såklart vara kontrollerat inte lixom skäggstubb över hela fejan utan runt munnen bara.

5. Killar som KAN dansa
Och med det menar jag inte att dom ska kunna röra sig till musiken medans en tjej står och gnider rumpan mot deras &%¤#¤¤. Dom ska kunna dansa med stil!.



Vad tycker ni är hett hos killar? Skriv inte muskler för det är ju en ren självklarhet!


Kommentarer
Postat av: Candy

Jag tycker inte att muskler är självklart hett. Så därför tänker jag inte skriva att jag gillar det. För det gör jag på rätt kille, men inte överdrivet med muskler och det är absolut inget krav att killen ska vara vältränad!



Det jag gillar bäst är en smal kille. Han ska inte väga många kilo mer än vad jag gör när jag har min normalvikt. Han ska inte vara särskilt lång heller. Bruna eller gröna ögon. Svart hår, gärna i en emofrippa. Tunna läppar, liten mun. Gärna läppiercing. Markerade kindben. Vad gäller insidan ska han vara charmig, snäll, nördig, ha min humor och vara omtänksam.



Tur att jag hittade en kille som är allt detta. =D

2009-08-22 @ 06:04:32
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Anonym

O, bra smak! Helt rätt!

Killen ska vara lagom manlig så man smälter!

2009-08-24 @ 23:25:52
URL: http://soori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0