The Voice today!

Har varit vaken ganska länge nu, Var tvungen att åka till mormor och vattna hennes blommor eftersom hon är i Ukraina nu.Har fortfarande mina sovkläder på mig som jag gick med genom bredäng haha!. Orkade inte bry mig..varför ska jag fixa mig bara för att jag ska vattna ett par blommor`?, (vääldigt många blommor och en hel trädgård..). Mamma är i gärdet hon ska tydligen vara med i guinnes rekordbok elelr hur det nu stavas. Rekordet ska vara att 3000 människor samtidigt ska utföra meditation och alla tilsammans ska vara formade som en sol? fan va lame. Mamma är i alla fal jätte glad. Hon är en typiskt sån här "yogamänniska". Fick reda idag att jag skulle ha åkt till mickan vid 3. Antingen har jag förträngt att jag skulle vara där den tiden, elller så har hon inte sagt något. Well det blev inte att jga åkte dit idag eftersom jag har haft fullt uppp den här morgonen. Snart kommer Ishatou och Nancy till mig sen blir det vidare till the voice. Tycker faktiskt att 08 inte har varit så kul i år faktiskt. Dom har bara notera BARA spelat house techno och sånt skit. visst vissa låtar kan vara bra men när man vill dansa kan man ju fan inte lyssna på benny banassi elelr vad han heter. till och med på dancehall/hiphop dagen spelade dom bara sån musik. Men idag är det the voice och jag hoppas att dom har börjat ändra musik stil dom också.

Gårdagens smink också fresh..

Pussar på er!.

Kommentarer
Postat av: anne

kul med the voice :)

2009-08-15 @ 16:28:10
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0