Tråkig Måndag


Har varit hemma hela dagen. Hade planerat massor va saker idag men på grund av ett problem så sket sig allt. Har iaf hämtat ut min biljett idag en snabbis i lilje, biljetten till festen på ung08. Längtar verkligen. Fattar inte riktigt hur dom ska ska få ihop det, jag menar festen är i kungständgårdens tunnelbana, ska bli roligt och se hur dom har fixat där. Är inte på så bra humör just nu, har hänt massa saker idag som gör mig jävligt arg och irriterad och ledsen på samma gång, är hungrig också men orkar inte gå till köket. Just nu kollar jag på CSI, Gary Dourdan är den finaste 40 åringen jag har sätt. Min mamma dör för honom..

Är han inte kattig? =D
Anyway, I morgon ska jag träffa min älskling Carro har inte träffat henne på ett tag,
Min lilla mysiga Carro. Antar att vi ska vara i Sätra, No probs.

Nu ska jag ta min feta gambian sjärt och gå till köket för att hitta något att äta.

Kisses// Baby

PS: NÅGOT SOM GÖR FINA BLOGGDESIGNER?!

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Godnatt :)

2009-08-04 @ 01:10:04
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Pepps

Yooo,



Gick förbi nedgången till tunnelbanan idag och såg dem bära ner så sjukt mycket elektronik och ljud. Det går rykten om att det kommer bli helt galet. Snart slutsålt också.



Ses där!!!!!!!!!!

2009-08-11 @ 22:59:52
URL: http://www.ung08.nu/festen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0