Välkommen till verkligheten Jande!

Känndes heeelt overkligt när jag gick ut idag! var så himmla skönt att komma ut efter att ha suttit inlåst i många dagar!. Var med Isha och Carro idag vi åkte till Hagsätra för att träffa steven och isaak som vi var med hela dagen. Vi mötte också en skadad Paula som hade brytit foten. Stackars paula =(. Är fortfarande mycket hostig och mår igentligen inte så bra..men kunde verkligen inte sitta hemma idag. Det var ju ändå trotts allt skönt att komma ut i verkligheten!. Vad har ni gjort idag?, festat eller bara tagit det lungt som jag?, Lämna en kommentar och skriv vad ni brukar göra på helgerna. är faktiskt intresserad, tro det eller ej! =).
Nu ska jag ta en alvedon och försöka hitta något att äta!.
Kom på nu att det Födelsedagstårtorna finns kvar. En prinsesstårta och en chokladtårta yummi?!!.


Jag-har-tråkigt-webbcam-bilder. Det gillar vi!
Klicka på bilderna för att göra dom större!



Pussar// Baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0