AAARRGGGHHH

Blir så irriterad på det här vädret. Tycker inte det är mysigt eller fint alls..Man blir blöt måste gå med luva hela tiden för annars blir håret lockigt..eller iaf mitt. Fan asså och jag har bara tygskor på mig eftersom mina converse är hos en kompis...Min fötter känns som stora isblybitar..Och det finns verkligen inga fina vinter skor SOM VÄRMER!!.

Aja..Anyway var i gården i dag..vi skulle dansat men det blev inte av..Ingen av oss var sugna på det och dagen kändes helt enkelt äckligt deppig. Inte bara pga saker som hänt utan så fort man vaknar och ska gå ut och ta en cigg så ramlar man rakt på arslet och får trappsteget rakt in i röven...Blev så arg att jag stog och skrek..Ja för mig själv..

Min msn funkar inte. Och jag som hade planerat värsta missionet till Acelia men nu går det ej..=(.

I morgon är det jul middag i skolan..Ska man klä upp sig?..

Juste vill slänga in ett grattis till en av mina äldsta barndomsvänner Matilda!. i har inte så bra kontakt nu för tiden men kommer alltid älska henne såklart!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0