Onsdag



Hey-o

Kom hem för ett tag sedan.
Var i andra hemmet i skäris på tjejkväll med Ugbed, Jenny, Diana, Pendah,
Yanina och Chris som bara växer och växer i Yanis mage.
Pussade på den lilla bebisen i den sttora magen flera gånger.

Klockan 21 börja The real houswives of new jersy som jag vill se. Brorsan och hans "tjej" sitter inne på hans rum. Mamma är påväg hem ska bli skänt att umgås lite med mamma idag.
Hade ett utbrott i morse som inte var så trevligt.
Inne för att det är ovanligt atmina hormoner exploderar.

Har ett spanska prov i morgon. Har glömt papprerna hemma...
Orkar inte sitta och klaga på att jag är så glömsk, Viste resan i måndags att dom låg i skåpet..

Känner migg skit trött men ändå pigg..Konstigt.
Åååh snart måste jag lämna ifrån mig datan.
Min bror vill ha den för hans data har gått sönder...
Måste formatera om en för den är otroligt seg.
Kanske för att brorsan har laddat ner typ alla Wesley Snipes filmer som finns?


Bah bah
//Jj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0