Tisdag morgon.



Hey-o!.

Sitter här hemma snart kommer en speciell person som jag ska ha ett hemma möte med.
Har tagit ledigt från skolan fram till 20 över 10.
Missar mitt spanska prov som jag ska göra nu på morgonen men det kan jag bara göra i morgon.

Var med Jenny, Diana, Pendah och Acelia igår. Vi möttes upp i liljeholmen och kollade runt i liljeholms torget. Vi testade olika skor. alltså klackskor till nyår.
Jag tycker faktiskt inte liljeholmstorget är så bra. Visst det är vanliga affärer men dom har mycket mindre urval i butikerna. Skit dåligt. Iaf. Vi drog vidare till skärholmen. Gick runt där, och träffade på några sen gick vi vidare till bla. Scorett, bianco,top shop och hm. Vi testade massor av skyhöga klackar. Och många av dom var riktigt fina. Dom blir ännu finare på mellandags rean också ;).

Idag blir det dans på gården. Tror det är från 8-10. Skönt att träna.
Har gjort uppp ett schema ;

Mån- Gymma
Tis- Dans
Ons- Gymma
Tors- Dans
Fre- Dans
Lör
Sön- Gymma
.

6 gånger i veckan. Skit bra ju.
Har börjat träna hårt nu, vill ju komma igång tills sommaren 2010!.

Kommentarer
Postat av: rubi

lets gymma tsm! :)

2009-12-10 @ 23:42:03
URL: http://rubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0