Back on track

Shaaa. Efter allt hade vi en liten chillfest hos Emeliy och det vär rätt skönt att ta det lugnt och så. Fast efteråt åkte vi till Slussen och åt mat och lite mer saker hände men det får jag ta nån annan gång .. Eller inte haha, men hur som helst ska jag fixa mig nu och möta upp Nancy, sen ska vi åka och träffa våran sötis Therese som kom hem igårnatt! Hon har varit utomlands nästan hela sommaren så vi ska vara med henne idag. Har saknat henne!

Ska försöka uppdatera bloggen oftare men det är rätt så svårt eftersom jag nästan aldrig är hemma. Jag tycker man ska utnyttja sommarlovet genom att göra de saker man planerat och det gör verkligen jag. Jag tror jag har varit hemma endast en dag under hela lovet och då spöregnade det och jag var förkyld. Men än så länge har mitt lov varit toppen och jag har gjort nästan allt det jag velat göra. Men det återstår Gröna Lund, kryssning och Ung 08, den får man väl bara inte missa? Pussss / Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0