Bak och fram?


Vaknade kvart i tio idag.. På kvällen. Betyder det att jag har vänta på dygnet? JAAAA. Jag kommer väl antagligen somna runt 12 på morgonen och vakna typ 10 på kvällen igen, och så kommer det runt runt runt. Men nej. Det får inte hända. Så det jag får göra är att gå och lägga mig runt 4 tiden och sen sätta alarmet. Inte nog med att jag har vänta upp och ner/bak och fram på dygnet, jag har sprängande huvudvärk!!!. Jag ska nog gå och ta en alvedon snart..Blää jag hatar att svälja tabletter..
Anyway, ska ta och berätta anledningen varför jag vaknade så sent idag. VÄLDIGT SENT!. Igår gick jag upp tidigt och sen iväg till jobbet. runt 7 började jag röra mig hemmåt. Skulle fixa mig och sånt sen åka iväg till Spånga för att möta några vänner. Och jag är verkligen seg.. Jag tog bussen från mig mot älvsjö runt 10, när jag kommer fram till älvsjö missade jag precis mitt tåg :(. Var tvungen att vänta där i någon halvtimme. När jag kom fram var klockan halv 12 tror jag. Och självklart missade jag sist pendeln hem...Vi var hemma hos en kompis. Jag har aaalldtig haft det så tråkigt i hela mitt liv..Första bussen mot spångastation från den här snubben gick vid 5 på morgonen. Så det va ju bara att vänta då..Jag och Dorra åkte med den bussen och åkte till vällingby med en annan snubbe som va med oss. Från vällingby åkte vi tillbaka till spånga och sen vidare till stan och från stan vidare till svedmyra. Till en annan snubbe som vi skulle sova hos. Klockan var då runt 7-8 när vi var framme hos honom. Dorra somnade direkt. Jag var sååå himmla trött men jag ville inte sova det kändes så obekvämt. Så jag började åka hem. När jag är ungefär 5 meter från min port började det oska och regna som fan!, Ingen var hemma hos mig. Jag drack saft och åt några mackor. Hade inte ätit sen klockan 7 dagen innan kan man säga..Efter jobbet alltså. Jag satt och lyssnade på oskan som bullrade och regnet som öste ner. Det lät ganska vackert. Eller mysigt. Se´n var det ju direkt sängen som gällde. Och nu har jag sovit bort hela fredagen?. Bra där jande..Jag var hemma runt 10 på morgonen förresten. Och hade inte sovit en enda minut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0