Feeling fresh :)


Är ny duschad och sitter här i min mjuka soffa med en kopp te.
Jag kollar på so you think you can dance, tycker inte det är så jätte bra men det finns fan inget annat att kolla på. Fick nyss en påminelse på mobilen..Ska till tandläkare i morgo klockan två och spänna tandställningen.
Anledningen till att jag har tandställning är inte för att jag har snea tänder, efter att jag hade tappat min hörntand växte det inte ut någon, det visade sig senare att istället för att växa rakt ner hade den svängt och fastnat gnska nära gomen, det låter läskigare och äckligare än vad det är det är jätte vanligt att det händer. så först hade jag tandställning för att göra som ett mellanrum så min hörntand skulle kunna få plats, sen var jga tvungen att operera för att få tanden på rätt bana om ni förstår. sen började den växa, neråt som tur var, och nu väntar jag på att den ska växa klart, jag får bort den i november någon gång. Beräkningstiden var 2 år som jag skulle ha tandställning. Jag har haft det i mer än ett år nu. Jag har bara tandställning på de övre tänderna. När jag får bort rälsen blir det tandblekning och jag ska också sätta dit (inte jag men tandläkaren) en liten blänkande sten på min "nya" tand. Jag störs inte alls på min tandställning, märker inte av den. Den syns inte så mycket häller eftersom min överläpp täcker den när jag pratar.
Men jag längtar ju så klart tills mina "Gillz" ska av.



Kanske ska skaffa mig ett par grillz i äkta guld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0