Jag vill uuut!!

Vill inte vara instängd längre :(. Alla har så roligt och här sitter jag med min täpta näsa och min tjocka hals :(.
I morgon får vi se om jag mår bättre vill köpa färglinser.
Och jag längtar tills jag blir frisk för jag är riktigt gym-sugen :)
min kropp ska bli så jävla het, ni ska få se vänta bara ettt halv år då är allt fett borta :D
Just nu sitter jag och chattar med Mikkan, hon ska tydligen träffa någon Mr x...Och jag får inte veta vem han är...ÅÅÅHH mitt liv är så tråkigt ibland.

Det är 10 dagar kvar tills jag åker till Rhodos :D
Detta är allt jag behöver köpa innan jag åker.

Nya solbrillor
Sandalen el. liknande
Linnen
Shorts
Bikini överdel
En bra bok att läsa på flyget




Nästan allt annat har jag fixat.
Gud vad jag är ivrig jag ska till Grekland! Äntligen!
Kanske man får en sommarflört där.
Greker är ju fina eller hur?. Vi får se kanske tar hem några stycken till Sverige, det skulle väl vara underbart. Bara ta hem dom och hänga upp dom på väggen och kolla på dom..Jag skojar bara..anmäl mig inte.

C'yaa // Baby






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0