Lista

Är du kär just nu? Nej
Har du kysst någon idag? Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Nej
Har du ett förhållande?
Om nej, varför inte? Singel på sommaren :)
Var går gränsen vid otrohet? När man gör något med en annan person och håller det undan för sin tjej/kille
Har du varit otrogen och om ja, varför? Nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej
Är du romantisk? Kan om jag vill
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? ALDRIIG
Är du svårflörtad? Hahaha ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
Hur länge höll det? En vecka
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Haha ja riktigt hårt
Har du lekt med någons känslor? Nej, inte direk
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Om det är någon som jag faller för vill jag ju såklart inte vara singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej,
Är du en bra pojk/flickvän? Jag kräver mycket..
Vem sov du senast bredvid? Sara :)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Anonym :)
När fick du din första kyss? Riktiga RIKTIGA var väl när jag gick i 6an innan var man ju liten så det räknas inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Tror Mamma var 24 och Pappa 23
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Tyvärr Im not into girls
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? HAHAHAH Hell to the no!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat
Vad gillar du för stil på tjejer/killar? Roliga, Kaxiga, Charmiga Killar som har bra klädstil, men inte någon som går runt med märkeskläder heeela tiden. En vanlig kille fast som alla tjejer ska glo på och vilja lägga haf på ;)
Föredrar du svenska eller utländskaTjejer/killar? utländska killar är dom som jag är inne på mest nu men man vet aldrig

Tog listan från Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0