Sent som vanligt..

Somnade runt 4-5 i går. Usch kommer vara helt i oform till grekland. Låg i sängen och smsade med sara i några timmar. Haha det var så roligt att jag garvade såå högt att mamma kom in och bad mig hållakäften..Ouups. Jag unde verkligen inte sova. Det slutade med att jag läste min bok tills ögonen föll ihop. Vaknade nyss och såg att boken fortfarande låg på min bröstkorg.



Idag ska jag åka til stan sen träffa Sara och Nancy för att säga hejdå och så.
Sen blir det hem och fixa och trixa hemma med vad man ska ha med sig..
Blää hatar att packa. Och i slutändan glömmer man alltid något viktigt.

Just nu siitter jag och kollar på tv. Väntar på att tyra show ska börja. Är så jävla hungrig men orkar inte fixa mat.
Ingen är hemma som vanligt bara jag. Vad är det med min familj..

Peace!

Ps; är tvungen
 KOLLA JAG OCH TYSON BECKFORD!


Puss på dig och tyson sexy sexy sexy sexy foxy loverboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0