Sleeping time..?

Antar att ingen är vaken för utom jag.
Jag är en riktig nattuggla jag märker inte ens att jag är trött.
Klockan börjar närma sig fyra och ljust är det ute också...Usch jag får ångest!. Sitter och kollar på film. Brorsan är uppe också men han har stängt in sig på sitt rum och håller sig för sig, så det är bara jag för mig själv som de´n nörden jag är. Ingen är inne på msn heller..fy vad tråkigt. Ska nog slagga snart..Inte för att jag inte vill utan för att det är så jävla tråkigt att vara uppe själv..Och om man sover "går ju tiden fortare" vilket den inte gör igentligen, men det känns ju som det. I morgon blir det premiär för mig..har inte träffat människor på evigheter känns det som..har ju varit instängd i flera dagar nu. fastklistrad framför datan och tv'n. Blää nu kryper det i mina ben, tror jag ska ta en natt ( dag?) promenad..
Fortsätt att sova gott cuties.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0