Torsdag

Nu är jag hemma idag har jag bara tagit det lungt. Jag och Ishatou drog iväg till sätra där de va full fart, alla va heeeelt knaaasasså folk låg däckade på marken, dom bråka och va heeelt galna. Efter ett tag gick vi ner till stationen och vad hände då jo perfekt! jo tågen har fastnat i axelsberg så först väntar vi 20 min och sen när tåget ska komma ändras det till 12 och helt från ingen ´stans kommer lilla kurd Robin och säger att tågen inte kommer åka, så vi går til bredängs station och väntade på bussen där som skulle åka till älvsjö vi fick vänta på bussen i 20 min. Vi gick runt lite i brd sen hör vi någon hög ljud idiot som skriver jaaaaaaaaaaaaaaandeee ishatouuuuuuuuuu...de va Salar som va med tidigare och han va heeeeeeeeeeelt packad som resten. när vi väntade på bussen träffade vi också sofia och när vi står där och pratar kommer en rödtott och säger, kan jag få hänga meder tills bussen kommer. Hon hade skägg och muche och va lite full hon börjar snacka med oss..tiden gick inte for då asså. När vi går på bussen vill hon fortfarande "hänga" med oss så hon sätter sig typ på mig och bredvid men väldigt nära och fortsätter att babbla. Sen ringde fatma och jag och ishatou drev lite med henne om en sak. Så om du ser det här Fatma så vet du att det inte va sant. och jag kan vist kontrolera mig!!. Anyway ni får hare bra

ciaaaoo


Bild från tisdags. Emma och Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0