Falska vänner




Ken ring - torka tåren
Med tyngd på axlarna varje dag jag bar
o tillslut fick jag nog o sa som det var
jag berättade min hemlighet o sa allt jag kände
min oro för att du skulle hata mig helt plötsligt vände
du sa "jag lovar att inte berätta för nån" och orden mig rört
det tog inte långt tills du svek det o allt va förstört
från den dan jag aldrig mer på dig kunde lita
mitt liv rasa samman och krossades i bitar
jag fattar inte att man kan ha hjärta o svika nån så
du var fan den jag litade allra mest på
misstaget du gjorde satte sina spår
du fattar inte hur jävla dåligt jag mår
den här lilla grejen förstörde mitt liv
jag kommer aldrig kunna ta ett nytt kliv,
o försöka gå vidare i livet
du var min bästa vän, o jag hade tagit det för givet
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0