Feeling good :)

Idag mår jag skit bra. Vaknade runt ett med ett leende på läpparna. Min hosta börjar lägga sig lite. Hoppas jag inte har smittat någon. Just nu väntar jag på Nancy hon ska fixa klart sig. Verkar vara ganska varm ute nu också vi ska åke någonstans och grilla idag tror jag vi får se. Aselja och några skulle bada. Men det hoppar jag :).
Fick nyss hem ett parfymtest på paris hiltons nya parfym som heter siren, den luktar såå jävla gott den säljs i sommar i butikerna.


Hatar tjejen men älskar hennes parfymer.
Ni har säkert sett hennes program my new bff...ASSÅ VAD LÖJLIG HON E!!. Hon kör tila tequila grejen fast istället för ett förhållande letar hon efter en bästakompis. Jag förstår mig inte på henne. Jag skulle aldrig vilja vara hennes kompis hon verkar för falsk. Om jag var med i programet skulle jag göra allt för att ge henne en fet box i ansiktet så hennes häx näsa blir ännu mer sneare än vad den är. Och det jag inte förstår är varför bruden tror att hon kan sjunga. Anyway check this out

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0