Hemma

Nu är jag hemma äntligen. Jag missade den första bussen i älvsjö så jag var tvungen att vänta i nästan en halv timme! och det va skiit kallt också. Aja idag var jag först på gården i älvsjö med sara Amina och ishatou vi chillade där en stund, dansade lite i danssalen och va inne på datan där. Vi åkte sen till svartis ( ungdomsgård i johanskytte skolan ). Där var de skiit kefft och tråkiga svennar som gick och fjollade sig, Efter det åkte vi tillbaka till älvsjö och sedan vidare till jordbro därdet skulle vara uppträdande i en ungdomsgård, men såklart när vi kommer dit så är det slut och det var runt halv 12...Sen åkte vi tillbaka ÄNNU en gång till älvsjö...fast då bara jag och Ishatou, Sara och Amina skulle vidare till stan. Helt plötsligt ser vi massa tjejer och killar som kommer ner från rulltrappan i centrum i kostym och finklänningar och rosor i händerna. Och då var de ju särtaskolan som hade bal och dom hade hyrt en lokal där dom skulle ha lite chill efterkväll. Där var b.l.a Pendah, Rubi, Zulle; Aselja, Camilla, Amir ,Hussein, Hassan och många andra, så jag och Ishatou följde med dom till lokalen även fast vi stack ut eftersom vi hade på oss största luffar kläderna...Men det gjorde inget för alla tjejer hade så ont i fötterna efter deras hööööö(ööööööööööööööööö)ga klackskor så dom bytte om också. Efter ett tag gick jag till bussen dårå...(som jag missade) när jag väl var framme kommer det en alkis och frågar var fan han är...ÖÖÖHH du är i bla bla bla svarade ja. och gubbjäveln skulle till ringvägen...konstigt, jag beskrev vägen till honom upp till tunnelbanan sen ville alkisen ge mig en kram men nejnej. hejdå sa jag och gick och nu är jag hemma. Jag har satt på vatten till pastan sen ska jag käka. Efter det ska jag bara vänta på att Jerr springer ska börja, skiit kul program. För er som inte har sätt den kolla det kommer varje dag ganska ofta ( kan inte tiderna ) på tv400 det är en talkshow dä det oftast ( ivarje program ) blir fajt. Varje neger älskar det programet haha.


Här är en bild på Honom



http://www.youtube.com/watch?v=JvY2Cq_frlw
 här är ett klipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0