Home alone

Hejhej nu är jag hemma från en rundtur i älvsjö. Träffade dom gamla vanliga och chillade bara. På fredag ska vi allihopa gå på bio och se drag me to hell som jag skrev om att jag ville se i tidigare inlägg,  ni kan gå inlägget och kolla vad filmen handlar om, den verkar skit bra iaf. Idag har jag bara tagit det lungt eftersom det var så dåligt väder idag..Usch.

Jag såg också på en hemsida att det tydligen har blivit en trend att raka halva huvudet..Först när jag såg det här tänkte ja fiifaan va fuult..Men efter ett tag tyckte ja ändå de va lite häfftigt men tror inte det passar på många bara dom här som har riiiktigt söta ansiktet, de jag menar är att eftersom dom är så sööta så förstörs inte deras "snygghet" av att raka bort halva håret, men om om "fula" tjejer gör det skulle de bara se konstigt ut..Visst?..Men fuck att jag skulle våga göra sånt..never. Måste ändå säga att dom här tre tjejerna är choook modiga som gör det.


Cassie                                Carmen Electra                Alice dellal

Men carmen Electras frisyr var ändå lite kattig :)

Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0