Konstig Dag

Jag vaknade klockan halv sju idag..PÅ KVÄLLEN. Det var en LITE konstig dag i går..idag? aja skitsamma ni fattar.
Runt nio igår möttes jag och Diana, vi åkte till hägerstensåsen för att möta upp en kompis och sen skulle vi vidare till medis hem till en annan kompis. Vi hade rätt kul faktiskt, eller jätte kul rättare sagt! Vi satt och snackade och hade roligt vi åkte till stan och käkade och sen tillbaka där vi dansade och hade skit trevligt. Men efter ett tag började några bli lite äckliga inget mer om de. Runt fem på morgonen smsa Papis och sa att vi kunde komma hem till hans kompis de va tydligen lite chillkväll...morgon...(ni fattar)..där. Så jag Diana och Josef började åka mot Odenplan, fast josef skulle åka till östermalm så han hoppade av i Gamla stan. När vi väl va framme fick vi reda på att festen låg i Rågsved!..och sånt händer bara Diana och Jande..I alla fall dumma som vi var väntade vi på tåget mot Hagsätra som kom efter 13 min. Papis mötte upp oss i stationen sen gick vi hem till hans kompis. Och där va dom flesta väääldigt packade. Men det var roligt alla dansade och pratade och skrek. Efter ett tag började de bli väääldigt mycket drama!!. Ska inte gå in på vad som hände. Vid halv 11 på morgonen sov alla förutom jag, Diana,en tjock TJOCK katt som vi satt och drev med och Salle som vaknade till liv efter 100 år. Efter lite mer drama vid 11 taggade jag Diana Salle och en annan kille som jag inte kommer ihåg vad han hette mot stationen. Jag var hemma runt 12 på morgonen. Gick direkt till kylskåpet hällde upp ett glas med mjölk, tog av mig mina extremt blöta kläder ,tog en katt som jag skulle sova med, Drack halva mjölken och däckade sen. så efter ungefär 6 timmar senare vaknade jag. Ville inte sova bort hela den här dagen så jag satte alarmet såklart!.

Tjejerna är på bio så ska väl träffa dom lite senare hoppas jag.

I morgon ska jag vara med min absolut bästavän Fatma har jag bestämt har inte varit med henne på länge. Men eftersom vi går i samma skola och är med varande i genomsnitt vaarje dag så kanske det var bra med en liten paus. Men nu saknar jag henne så ska prata med henne ikväll om i morgondagen om hon inte ska göra något speciellt då.


Fatma och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0