Nails

Nu är ja hemma åkte i morse till älvsjö och mötte Sara och sedan åkte vi till skolan och käkade och efter det var det dags för fotbollsmatch -lärarna mot niorna som vi har vare år. Vissa hade planerat att tackla Anki (rektorn) hörde att Amir hade gjort det haha, efter matchen åkte jag till älvsjö med några och var där en liten stund, snackade lite med Älsklingen Fatma också och sedan tog jag Nancy och Therese bussen hem!. Ska dit lite senare runt 5-6 också.
Idag är det sista dagen innan avslutningen måste köpa nösnaglar. Jag vill hälst köpa tippar så man kan styla dom själv och jag äälskar att styla och fixa naglar det är skit kul tycker jag. Så jag hittade lite coola bilder på olika stylade naglar chek it out!;







 Favorit


Jätte söta och inte så fullt extrema ska testa att göra något liknade det här med mina sen kan jag fotta och lägga upp så ni får se resultatet :)

ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0