Saker

Söker lite på hemsidor efter olika saker jag vill ha eller ska köpa. sen gick jag in på en hemsida som hade jättefina piercingar. Man måste ju inte köpa allt från punkt shop eller hur?. Så vi får se vad jag köper i morgon.

          


Navelpiercingar tyckte dom va lite läckra även fast vissa va lite annorlunda.
Här är dom färgerna på linserna jag ska köpa. Kostar 35kr för endagslinser kan köpas i tensta/rinkeby.Jag brukar använda mina endagslinser i minst en vecka om man har linsvatten håller dom men det är inte bra att ha dom mer än två veckor. Färgerna blir ju inte exakt som bilden visar. Jag har valt färger som ska användas av bruna ögon så man inte ser blind ut. Ni vet t.e.x i fall en brunögd använder blåa linser ser det skit fejk ut och då blir den blåa färgen typ blåblek.


1.Violet
2.Grey
3.Amethyst
4.Green
5.Turquoise

Ska köpa dom här färgerna tycker dom lilafärgade var skit kattiga :D


Fjäderpiercingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0