Test ( bara för att jag inte kan sova )

Lovar du att vara ärlig? Ja, men ni vet ändå inte om jag ljuger på den här frågan
Du heter: Jande
Smeknamn: Har inget :(
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ken ring - pappa och bryter tystnaden
Beroende av: Människor
Vem behöver du mest just nu: Alltid mamma
Vad tror folk om dig? Att jag är elak
Stämmer det? Är elak mot dom jag inte känner så ja ibland :)
Vad får du oftast komplimanger för? Rumpan Haha!
Vilken är din bästa raggningsreplik? Är det du som är Hussein?(bara närmaste som fattar), Brukar du vara här ofta hah
Hur charmar man dig? Le och säg hur jävla vacker jag är medans du håller min hand
Brukar du skratta för dig själv? för ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hahah okej jalla puss
Var bor du? Västberga (Telefonplan)
Trivs du där: Sådär
Äger du några converse: japp,
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: I bland.....^^
Vad har du för mobil operatör: Comviq kompis förfan
Är du allergisk mot något: Bara mot äckliga människor
Har du haft sex idag: Nope
Nästa mål i ditt liv: Bra betyg
Hur svarar du i mobilen: A HALLLÅ!
Vem ringde du senast? Fatma 
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
 privat
Antal timmar sömn inatt: ca 10-11 timmar
Sov du ensam: Nej :) sov med älskling :)
Brukar du komma i tid: Kommer bara i tid till riktigt viktiga saker annars nej (skolan räknas inte)
När mår du bra:  Efter jag har fått nikotin i mig, och när någon ger mig komplimanger
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Lite seg och hängig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH!!!
Vad saknar du: Att känna mig kär, min äälskade lillebror :(
Hade du en bra kväll igår: Soom faaan.
Favorit dryck på morgonen: Iskall MJÖLK!
Rakar du benen: När det behövs :P
När brukar du oftast gå och lägga dig: efter 12
Är du blyg? oh hell no
Sysslar du med någon idrott: gym om det räknas. Snart dans igen
Vill du hellre ha mail än brev: I dont give a fuck
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: haha nej
Har du spytt offentligt: yes
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: mäta min shorre säga att den e 18 cm sen gå runt till tjejer och säga får man trycka dig 
Är du nöjd med ditt liv: njaa i bland
Är du bortskämd: absolut inte
Vad gör du i morgon: Ska fira MIDSOMMAAR!!
Vad är det värsta du vet? Rasism, bortskämmda fittungar, killar som pruttar framför en. Våldtäcktsmän mm.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? allt jag har
Vad behöver du just nu? En toffs
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen
Vad längtar du till? semester till rhodos
Har du bra vänner och äkta vänskap? dom flesta
Vad använder du för shampoo? swartskoff eller va fan de heter
Vad är det finaste du fått? Mina närmaste vänner
En speciell dag du minns: Den dagen jag träffade min första kärlek
Tycker du om någon just nu: njaa nej..
Om fem månader: Vi får väl se ;)
Du samlar på: inget..
Gröna eller röda äppeln:  Gröna dom är sura och goda :D
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
Gillar du golf: vem fan gillar golf?
Vilken tid gick du upp idag:  runt 1-2
Har du sovit i din egna säng inatt: Nope
Har du strumpor på dig nu: Nä :P
Vad ska du göra ikväll: kolla på tv sen sova
Är det okej att gråta: absolut
När grät du senast: igår
Laddar du ner musik och film från Internet: jaaaaaaaaaaaaaaaa!! anmäl mig
Vad skulle du göra om du vann en miljon: skulle örfila varenda en med mina sedlar
Bär du glasögon eller linser: nej, endast färglinser i bland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: hell no man ska vara casual
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 1-3
Har du piercing: Öronen, Tungan, Läppen, Naveln
Vill du gifta dig: självklart
Vill du ha barn: yes
Solar du ofta: Nej....
Är du bra på att laga mat: Jag har stor talang
Gillar du att dansa: Alltid
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: Jag äääär skiiiit viiiiig!!!!!!...
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk
Vilken är din favoritglass: daimstrut
Tror du på ett liv efter döden: njaa venne
Tycker du om sushi: tycker om? det är min drog
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp
Bor dina föräldrar tillsammans: Med mamma :)
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja många gånger
Biter du på naglarna: ja..dålig vana
Röker du: kan man kanske säga
Hur ofta tränar/motionerar du: några gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Kartellen - Gå loss
Vad gör du på helgerna: umgås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0