Torsdag

Har sovit hos Sara idag. Vi kom hem ganska sen eftersom det inte gick tåg, vi var tvungna att gå jätte långt från en speciell plats. När vi kom hem var det ljus! haha vi åt mat och sen gick vi och la oss och snackade lite så som vi tjejer brukar göra ;). Anyway igår va vi i älvsjö med vännerna och hade kul. I morgon är det ju midsommarafton så vi ska vara några som umgås :), Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, ska väl börja rulla mig hemmåt snart så jag kan äta lite och fixa mig. Fick reda på i morse av mamma att vi ska resa till Rhodos den 22 juli :D för er som inte vet är det en grekisk ö. Skit mysigt. Det blir jag mamma och bror som åker ;) så det blir väl en veckas bloggpaus tänker fan inte sitta på en fucking internetcafé hela semestern..fuck that..Ni får ha det så bra

Ciiaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0