Det blev Brownie och knäckebröd!


Så här ser det ut just nu hemma hos mig. Ser ur som en studentlya..Mat och böcker överallt!


Ishatou har åkt hem och här sitter jag och pluggar.
Historia - andra världskriget.
Jag älskar SO och speciell historia. Tycker det är jätte intressant.
Förra veckan hade vi prov på mellankrigstiden. Och det gick bra för mig.
Fick VG+ på det provet. (Nästan MVG!)

Istället för att laga mat bakade jag brownies. Det blev gott faktiskt!. Och till det drack vi iskall mjölk.
Ishatou åt också knäckebröd med ost och köttbullar..
Fick äntligen Ishatou att byta profilbild på face.
Det tog en jävla tid att få in en bra bild på henne med webben..Vi kan ju aldrig vara seriösa..
Thats a big problem..



Gosh vad vi är vackra!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0