Fredag natt/Lördag morgon



Hej alla nattugglor!.
Kom hem för ett tag sedan. Vad har ni gjort idag?.
Jag har iaf varit hemma hos Diana idag med Dorra Didan och Anton.
Vi hade det trevligt och satt och tog det bara lungt. Det var skönt.
Ingen stress hit och dit till fester utan bara sitta med skönt folk och snacka.
Hände ändå en liten incident i början av kvällen men det löste sig.
Gick från stadion till hötorget. Mamma var i stan och väntade på tåget så jag mötte upp henne.
Det var tur för vi tog oss en liten runda för bi MC.

Beställde en McFeast plus meny..Utan ost såklart =).
Och jaa för alla ni som inte vet.
Yes jag hatar ost och nej jag tycker det inte är det godaste som finns.
Gillar bara ost på pizza..Alltså smält.

Vi har en soc lägenhet i dörren mitt emot oss.
Vi har allid haft skummt folk där.
Och nu är det en ganska ny som har flyttan in en trevlig man..Pundare men ändå trevlig.
Men det som inte är så trevligt är att 6 dagar i veckan sjunger han oavbrutet.
Det är väl säkert när han har tagit något starkt som håller han spidad och uppåt.
Och när jag säger att han sjunger oavbrutet menar jag verkligen oavbrutet.
Spelar ingen roll om klockan är 4 på dagen eller på natten..Men trevlig är han iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0