I morgon kommer det göra ont som fan!

Nej ska inte tatuera mig eller pierca mig.
Jag har stretchat som fan idag och i morgon får kroppen ta smällen för det.
Tror tom att jag kan gå ner i spagat nu och sparka mig själv i huvudet.
Pratade med älskade Fatma nyss, började med lite tårar och slutade med skratt som vanligt.
Hon och jag är verkigen så jävla lika men ändå så jävla olika. Kanske darför vi passar bra ihop?.
Älskar bruden grymt mycket och det känns bra att vi har varandra. Man behöver verkligen en liten underbar bitchig solstråle i sitt liv, och de har fanimej jag!.

Ska ta ett stoort glas mjölk och sedan sätta på mina favvo låtar på luren och sussa tills i morgon.
Har matteprov i morgon.

Wish me good luck!

Pössar och kramar!
/Jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0