Öhhh..




Hur fan ska man veta om ett gymnasium är bra om man inte känner någon som gått i den innan?
Alla skriver ju bara det bra om deras eget gymnasium. Så hur ska man veta?. Hur vet man vad det ungefära intagningspoängen är och om skolan har många stökiga elever eller inte?.

Är det någon som vet något om
Värmdö gymnasium i Gullmarsplan?
Eller om Stadsmissionen i Liljeholmen?.
Skulle vara jävligt bra.
 
Det är så himla många olika gymnasium som jag vill gå på =/.
Blir så stressad. Tänker gå mina tre år inte mer i gymnasiet sedan ska jag plugga vidare.
Tänker inte gå om för att jag byter skola..

Kommentarer
Postat av: lodifa

vart har du köpt den där söta hoodie tröjan som du har på bilderna? :)

superbra blogg!

2009-11-25 @ 22:03:03
Postat av: Anonym

värmdö e asskönt folk !

2009-11-26 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0