Tiden rinner

Usch ligger här i sängen och kan verkligen inte slita mig från datan. Jag är trött och vill sova, men jag vill fortfarande vara inne på datan..=(. I morgon ska jag komma i tid till skolan har jag bestämt mig...(första gången?). Och jag ska gå på alla lektioner. Jag ska upp om 5 timmar och 30 min...Jag börjar få ångest. Dagarna går för snabbt, men det är iof bra för ju snabbare dagarna går desto snabbare blir det helg. Yeeey. Och när det blir helg blir det haffle yeey yeey yeey yeey (yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey) yey...Gud vad tråkigt jag har det...Vill fortfarande gå och lägga mig men vill fortfarande vara vid datan. Undra om det finns en tillfällig lösning..Gud nu tror ni säkert att jag har fått en kruka i huvudet..Det här inlägget verkar fett skummt. Jag vet inte ens vad jag skriver om..jag har ont i mitt huvud..eh.öh..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0