You're starting to piss me off..Bitch



Inte nog med att jag har mina jävla agritions problem.
Utan nu ska skolan irritera mig ännu mer än vad dom brukar göra.
För att ni ska förstå min ilska ska jag förklara.

Jag går i 9an och snart är jag inne på min andra termin, alltså den viktigaste och sista terminen i 9an.
Den här terminen började med att vi hade våran vanliga No lärare runt September blev gravid, vi fick en ny vilket gjorde oss arga eftersom det är hon som känner oss och skulle sätta betyg på oss egentligen. Men det blev som det blev vi fick en knäppp No lärare som varade tills igår.
Alltså vi fick en ny igår som hette Anders och verkade jävligt smart. Han slutade efter en dag.
Idag fick vi ännu en ny en 22 åring (ser ut som 17) som precis har gått klart sin lärarutbildning i SVENSKA OCH ENGELSKA. Han vågade knappt pressentera sig han ser ut som en liten pojke, hur fan ska han kunna sköta våran stökiga och högljuda klass?! han kan ju lika mycket om No som vi kan. Och det bästa är att han varar bara till jul. Efter jul ska vi få en ny... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
Jag blir så fucking arg och vet inte vad jag ska ta mig till. Får räkna med ett G den här terminen men om inte det blir en fucking ändring tills nästa termin kommer jag släpppa en fet atombomb i våran skola så alla dör..

Juste glömde att säga våran rektor blev kickad för några veckor sedan. Hon använde upp skolans pengar för skönhetsbehandlingar och spa. Vi fick en ny rektor han slutade för några dagar sedan. Nu har vi ännu en ny.

Med det här vill jag säga..
FUCK YOU BITCHSCHOOL
//Jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0