I made you belive

Sitter här för mig själv. Diana har åkt med sin pappa och ska umgås lite med honom i några timmar sen kommer hon tillbaka hem till mig så får vi se vad som händer ikväll. Kanske taggar till rinkeby med några eller så hittar vi på något annat, vi får se. Vi hade en ganska lugnt kväll igår...Med ganska mycket konstigheter. Vi började kvällen hos Dorra så det var jag Diana och Dorra hemma hos henne och hennes underbara hund smilla såklart. Vi chillade och hade det mysigt. Sen åkte vi till hagsätra för att träffa några kompisar. På vägen mötte vi Sara, Nicole och Emeliy jag fick äntligen mitt efterlängtande minneskort bytt. När vi hade kommit fram till hagsätra så går vi till älvsjö badet. Efter någon timme så märker vi att dorras lur är borta så vi var tvungna att gå tillbaka till hagsätra och söka igenom varje liten gränd som vi hade gått på och vi skulle hitta en bänk som vi hade suttit på innan. Som tur var så hittade vi hennes mobil. När vi kommer tillbaka till älvsjöbadet igen så märker v att bussarna har slutat gå så vi gick till älvsjö. Och där märkte vi att inga bussar hem till mig gick och diana skulle sova hos mig. Vi gick hem till mig....Dorra blev hämtad och åkte hem till sin pappa.


Akon - Keep On Calling

So all them haters, wanna scream our name,
let them keep on calling.
And they won’t support us before, and they wanna scream
now let them keep on calling, we just goin’ let them keep on
calling, baby, just keep calling, so keep on calling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0