Planer: Myskväll

Ikväll drar jag ut med Jande, vi tänkte fika på typ Söder först och senare drar vi vidare. Kvällen kommer antagligen sluta på ett helt annat sätt än vi tänkt oss, galna som vi är .. Som ni säkert märker så är det Sara som skriver förresten. Idag var jag bara i skolan och efteråt käkade jag och Monica på Latte House, rätt nice mat faktiskt! Jag har märkt att när jag gästbloggar skriver jag mest om hur dagarna kommer se ut, men då är det ju bra att Jande uppdaterar med tips, mode, bilder och annat skoj. Jag förstår inte varför butikerna är så sega med att komma ut med höstkollektionen när det redan nu är VINTER! Det är liksom minusgrader på morgonen, på dagen, på kvällen och på natten! Vad ska man göra liksom, det är bara att slänga på sig vinterjackan och typ en fet halsduk. Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig. PUSS / Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0