Skön söndag!

Har haft en lugn och skön fredag. Det är ju skönt att varva ner den sista dagen innan skolan efter en vild helg. Var i sta i dag med Aselja köpte Puder lösnaglar och ett fint nagellack!. Det är verkligen svårt för mig att hitta ett billigt puder eller foundation i min färg. Jag kan ju aldrig köpa från HM eller liknande affärer, för deras är aaaaldelles för ljusa. Då måste jag köpa från ganska dyra märken, men då får jag på pricken min färg.




MAC, Puder foundation. Skit bra, matt och täckande. 295 :-
tror jag det kostade

Min favorit färg på nagellack. NR 135. Det är inte så rosa som det ser ut på bilder.
Det är lite mer orange i lite peach färgat.


Naglar. 85 kr tror jag dom kostade. Skit bra. 100 st i,
inte långa så man slippper hålla på att klippa och fila ner dom.


Yeey me!.
Vad har ni gjort i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: J

Vad ska man göra ifall en kille gillar mig men jag inte gillar honom tillbaka? Jag har redan berättat att jag inte vill mer än vänner men han fortsätter ändå att kämpa, jag börja tycka synd om honom :/

2009-10-04 @ 21:38:03
Postat av: Paula

Snygg färg på nagelacket!

2009-10-07 @ 00:14:40
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0