Sova sen städa...


Jasmina, Sirli och Jag. Bild från Pendahs fest

Har suttit och degat framför tvn sen jag kom hem. Är skit trött tror jag ska sova en timme sen måste jag storsätda mitt rum. Ska flytta ut hyllor och möblera om också...Älskar att möblera om och inreda men städa undan alla kläder från golvet är absolut inte min favorit. Kan verkligen inte ha städat i mitt rum mer än en månad. Det är skit fint till en början när jag har slitit i ex anatl timmar och efter en vecka ser det ut som innan...Tror jag verkligen behöver hjälp. Det är inte så att jag vill ha stökigt men det går bara inte att ha städat i mitt rum. Not fresh i know..Nu ska jag sussa
God...eftermiddag?...God natt


Yandeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0