Svar på frågor.


En låt som sitter fastklistrat i huvudet..GÅ BORT!!


 jäävla trött och irriterad..Tänkte att nu tar jag lite av era frågor som jag missade när jag var borta förra veckan.
Ser ni något annorlunda på bilden?. Jag har ju inte plattat håret. Tänkte att kanske efter att ha plagtar håret varje dag i nästan 3 år kanske jag skulle våga på att gå till skolan med lockigt hår och så gjorde jag det. Ska börja ha lockigt oftare sparar en jävla massa tid i mitt liv på att inte sitta i en timme varje dag och platta håret.






Vad väntar du på?! Du kan ju inte bara sitta och vänta på att han ska fatta att du faktiskt inte drev. Visa dom där två bitcharna att det faktiskt är dig han vill ha eftersom han gillade dig till en början. Du måste ju självklart bevisa att du inte drev med honom..Hmm och vad gör man då. Prata med killen såklart. Du har ju antagligen hans nummer så ring honom och berätta hur det står till gör så dom där två tjejerna får skämmas lite eftersom det var dom som förstörde för er två. Va modig och snacka med honom det är det ända du behöver göra. Vem vet ni kanske är soulmates ;).


Vill du bli tillsammans med min bästekompis ex Haha. Fattar att du tänkte skriva sin istället för din ..ville..Bara..vara lite ironisk..aja anyway..

bra fråga. Är det verkligen okej att bli tillsammans med sin bästekompis ex. Självklart beror det på. Hur länge var dom ihop, hade dom ett seriöst förhållande osv. Det finna massor av saker som man bör tänka på innan det är "okej". Kompisars ex är hmm...FÖRBJUDEN FRUKT. Men vad ska man göra då ifall det råkar bli så att man fallr för sin kompis ex och han verkligen gillar än tillbaka?!. Det du behöver tänka på är hur gjorde dom slut..Var det så att han var otrogen och hon verkligen inte kunde komma över honom eller var det så att hon dumpade han för hon hade en annan. Det är nog der viktigaste du måste tänka på. Eftersom det har gått 6 månader som i olika lägen kan vara en lång tid eller en kort tid. Det är inte absolut så att du ska ta bekräftelse från din kompis om ni får vara ihop utan prata med henne och låt henne få reda på att du och den här killen faktiskt gillar varandra. Bättre att du berättar det än att du undanhåller det för när hon väl får reda på det (vilket hon kommer få) kommer det bara bli äännu värre. Det är upp till dig och du verkligen gillar killen så mycket att du kanske riskerar kompisens och din relation. Hon är ju trotts allt din bästekompis. Men tänk bara på konsekvenserna. But let her know. Det kanske är så att hon alltid har tyckt att ni har passat ihop och vill avra brudtärna på erat bröllop..



Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0