Varför förvånar det mig inte..





Amen jo tjena muslimerna kommer flyga in ett stort plan i stadshuset..Blir så himmla frustredad..Asså vaaah??!!..Får dom ens skriva så här i en artikel..Va fan komigen nu..Behöver inte ens sitta här och förklara hur dum den här idioten är. Snubben kan säkert inget om Islam och har bara fördommr. Om muslimer var blonda med blåa ögon och det var så att kristna var mörkhyade och hade brun hår så vet ni själv vilket ord som skulle bytas ut i rubriken...Ett av mina första inlägg handlade om invandrare och rasism..Kanske var lite väl hård där men släppte verkligen ut alla mina känslor. Jag är förfan halv svensk och blir fortfarande nekad till vissa saker och folk har kränkt mig...Det är något fel i vissas huvud..Den dagen (vilken förhoppningsvis aldrig kommer hända) då sverigedemokraterna vinner omröstningen kommer jag skratta...Hoppas en fet svarting kommer och bajsar på Jimmie åkerssons huvud..Man ser verkligen klart vad sverigedemokraterna står för.

Läs världens dummaste text här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0