Bästa dagen!

Dagen började först misslyckad när planerna ändrades helt. Jag och Ishatou gick runt och funderade på vad fan i helvette vi skule göra..Vi åkte till skärholmen och vem ser man där?! Jo Denise en bloggerska som jag har följt länge, diggar verkligen hennes blogg. Och fan vad vacker hon var i verkligheten. Och jätte trevligt. Blev lite röd i anisktet till och med!
Nu ska jag och blackie mysa och kolla på film morsan har köpt lite gott som vi ska trycka i oss. Orkar inte skriva så mycket just nu Isha stressar mig. Hoppas ni har haft en bra fredag.!
Lägger in bilder fårn idag i morgon bitti.
Kisses

PS: Har fått några förfrågningar angående tips om sminkningar osv, tryck på permaliken tips så komemr ni dit.

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack fan vad söt du är :D



Jag ska fixa photoshop imorgon och då tänkte jag göra ett inlägg om att jag träffade dig på bussen, är det okej om jag kopierar det här inlägget och visar på min blogg? :) Så länkar jag till dig såklart också :D

2009-09-27 @ 11:02:37
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0