Direktsändning från Sara ;D

Tjena alla läsare, det är Sara som är i farten. Just nu sitter jag proppmätt och läser lite bloggar, äter blåbärspaj och lyssnar på musik. Ying Yang Twins kommer nog aldrig dö ut i min iPod .. Idag var jag i skolan och gjorde det jag skulle, sen åkte jag hem och tog det lugnt. Har kollat på några filmer, ätit, duschat och pluggat. Har redan massa planer för helgen och jag längtar extra mycket eftersom jag delvis ska träffa en nära vän till mig som jag inte varit med på flera månader, samt min kusinvitamin Amina! På lördag ska jag också dra med mig mina två älsklingar Fatma och the owner of this blog, Jande, till Dalen för att vara med Karim och ha det kul, som alltid. Ser fram emot det. Nu ska jag göra en mozarellamacka och kolla på Bridget Jones Dagbok. PS! Dagens låt är Pitbull med Hotel Room. Puss på er / Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0