Fjällräven säljes/ Hur vet man om han är intresserad!

Hemma från älvsjö nu. Var och chillade i gården med Nancy och Therese.
Man känner verlkigen att vintern börjar smyga sig på.
Bild från toaletten i gården...


Tänkte göra en liten aktion nu.


Säljes ;
Fjällräven Orginal (ej fake)
Strl XS
Expedition down jacket.
Kemtvättad för 2 dagar sedan.
Använd en vinter i 3 veckor ungefär, ser ut som ny.
Om ni är intesserad eller har någon kompis som är det, mejla mig eller lägg till mig på msn, så diskuterar vi priset. [email protected]

 






Hur vet man att snubben är intresserad?.
Det var en bra kommentar, det är ju ändå ett av de svåraste man kan veta. Gillar han mig eller leker han bara med mig?. Ska jag ta första steget?.
Well..Ska göra mitt bästa för att försöka guida er!.

Tecken på att han är intresserad;

Om han inte är din kompis men ändå försöker ta kontakt det vill säga, skriva ett sms då och då osv, visar han ju självklart ett intresse.
Men om det är någon som du känner. Han kanske kollar lite exta på bröst och rumpa ( Jaja det är så killar är iaf), eller kanske snuddar till dig lite då och då "kroppskontakt".

Skojbråk - Skilj på retning och mobbning. Visst det här kanske låter lite barnsligt men om en kille retas med en finns det ett tecken på att han är intresserad. Med det menar jag inte att han säger "din fula tjockis tagga, jävla äckel jävel" utan mer lite skojretigt han kanske tar din mobil kollar på dina sms, puttar på dig. Skojbråk helt enkelt 

Om han erbjuder sig tjänster - Kanske hjälper dig att sälja en jacka!, hjälpa dig hur man instalerar saker på datan osv.

Hur han reagerar -Testa honom, kolla hur han reagerar ställ dig vid honom eller lite skojsamt på hans lår eller liknande(rör honom på ett oskyldigt sätt). Kollahur han reagerar. Blir han äcklad?, eller han kanske inte ens sitter nära dig?, Ignorerar han? kachiiing om han låtsas att han inte märker av tänker han innerstinne "ta inte bort din hand".
Ha en disskution med snubben där ni snackar om något. Håller han med dig eller inte. En kille som är intresserad av en tjej håller oftast med även fats han kanske inte tycker det.

Det är finns ju vissa tecken på att killen inte är intresserad. Men förväxla inte dom. Killes som ignorerar dig som mäst kanske är hemligt kär i dig egentligen!.
Men jag tror nog att du märker om han inte är intresserad.
Vissa killar vågar ju inte ge mig sig att ta första steget. Var modig det är bara att köra på om du nu vill veta. Antingen kommer du nog förmodligen skämmas och veta att "nu kan jag gå vidare". Eller så blir det som du vill och ni lever lyckliga i alla era dagar blablabla...
Pussar





Kommentarer
Postat av: eantonia

Bra tips!:)

2009-10-02 @ 14:45:51
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: eantonia

Bra tips!:)

2009-10-02 @ 14:45:57
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: Helena

Har suttit och läst igenom en stor del av din blogg och jag måste bara säga att den är jättebra, särskilt tipsen du ger. Hoppas din blogg en dag blir lite större för det behövs fler som dig! :)

Och det här tipset var nog bland det bästa, synd bara att jag inte läste det för ett halvår sen. Kanske hade jag fattat då att jag verkligen svek en killkompis som hade känslor för mig fast jag inte insåg det. Men nu har jag lärt mig, tack :)

2009-10-02 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0