Tar bort alla finnar!

Jag får nästan aldrig finnar en enstaka innan jag ska få min mens. Men annar är jag helt finn-fri. Och en av anledningarna är att jag smörjer in hela mitt ansikte med aloe-vera gel. Gör det ungefär var 4de dag. Och om det kommer en liten finne iaf så lägger jag en klick på den under natten och på morgonen är den borta. Om du har mycket finnar tipsar jag verkligen att testa. Kostar inte alls mycket 25 kr+. För mig funkar det utmärkt glöm bara inte att skölja bort det på morgonen när du vaknar.



Vi använder oss av Sasco som man kan köpa på apoteket.
Du kan också hitta dom i hälsokostaffärer mm.
Aloe-vera gel är inte bara bra för finnar. 
myggbett. Torr hår botten. Ärr. Sår. Skavsår. Nagelband. Spruckna hälar.
Nypiercade hål. Och massa annat.

Try It For God Sake.

Nu drar jag ner till älvsjö
Pussar!

Kommentarer
Postat av: amanda

sjukt bra blogg och sjukt bra tips ! behövs :)

2009-09-30 @ 20:29:32
URL: http://laamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0