Update

Tjiiinare på er. Har inte haft tid för bloggen dom här senaste dagarna har haft fullt upp med skolan och läxar och har helt enkelt inte orkat. Anyway lite uppdatering från helgen. I lördags åkte jag ju till Sansborg vi gick hem till en kompis som heter karim det var mycket trevligt folk där. Vi tjejer satt i köket och snackade medans killarna var inne i rummet och kollade på film, det var chill vi satt och pratade om allt möligt. Helt från ingenstans kommer ambulansen och tar ut en liten bäbis från ett hus. Stackars lite. Senare på kvällen (natten), åkte jag och Sara för att lämna en grej till en kompis. Isha en tjej från bagis fyllde år då oxå så vi tänkte gå dit och kolla läget bara. Som vanligt hade alla festgäster blivit utskickade av polisen, inte så förvånande när det gäller bagis. Alla som hade blivit utslängda stog i centrum. Några var riktigt packade och andra hade deckat. Vi stog med några kompisar och snackade. Sen tog vi tåget hem, Jag, Jessica och Sara sen var det sängen som stog etta på listan.
På söndagen var jag bara i älvsjö var lite sliten från dagen innan så ville bara ta det lungt med dom gammla goa vännerna.
By the way Sara en nära kompis till mig ska följa med min till papppsen på höstlovet. Spännande! Vi ska lära oss lite mer om Islam och så. Det ska bli spännande!.

Nu ska jag ta något att käka sen slagga, annars kommer jag inte upp till school i morgon.
Pussar och kramar!

Bild från i morse innan jag gick till skolan. Cute huh?

Anstängande att se snäll ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0