Dancing Queens?

Tja tja, har inte orkat eller kunnat skriva på ett bra tag.
Internet har strulat och har haft så jävla mycket plugg.
Men inte bara det.
Jag har börjat dansa.
Tsm med Dorra och Diana. Vi har startat en egen grupp är vi dansar b.la dancehalla och street. Skit kul.
Vi har ett tvåtimmars pass som börjar hmmm...nu?!. Men nejnej kan inte gå ut pga olika skäl. Men ska försöka smita ut, är inte så bra på det men men.
Har haft en jävligt sjuk dag idag iaf. Blev lite strul hit och dit ågår kväll så jga och diana möttes upp och åkte till hötorget till M@trix. Internet cafét..Vi var där och gibbade till 8 på morgonen.

Jag är så jävla trött på min blogg och mina fula design..Jag fixade ju photoshop förut men vette fan hur man använder skiter. Fattar ingenting. Någon som vet guider på internet som visar hur man ska göra?


Bild från Pendhoos fest. Jag och Sirliii =)
Peace

//Jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0