Good evening people!

Blev ingen inspelning idag för att Gary (killen som har studion) var sjuk idag. =(. Som sagt kom Ishatou till mig runt 5 idag vi åt och åkte till Älvsjö. Eftersom Gary inte var där satt vi bara igården och spelade kort. Helt plötsligt kommer sahab och säger att han ska prata med Ishatou efter en stund kommer hon ut och säger att hon måste hem.. Vad hände? har inte fått tag på henne är faktiskt lite orolig. Läskigt faktiskt. Så idag har jag alltså bara tagit det lungt. Fixade en blogg åt Therese. Så ni kan väl gå in på hennes blogg och ge henne lite besökare =).
By the way jag kollar på from g to gents så gryymt program på Mtv!.

På lördag ska jag och mami åka till IKEA!!
Vi började inreda mitt rum förra sommaren och sen dess har vi inte orkat. Det vi gjorde var att måla väggarna i kaffe latte och köpte lite möbler. Men nu jävlar. Mitt rum ska gå i Svart/mörkbrunt och leopard. Vill ha det fräsht Tropiskt och lite afrikansk inspererat. vi ska ocså åka till en Afrikans antikbutik i gamla stan och köpa lsome African things to my room. Det blir väl ändå lite snyggt?

Dom här möblerna tänkte vi köpa

Den här sängen ska vi inte köpa. Mamma har exakt en sån och vi ska byta. Men visst är den najs? Färgen är mörkmörk brun.


Sen ska vi köpa 3 stycken sådana här byråer eller vad man ska kallla dom.

Sminkbord.

Två sånna här lampor dom sitter på väggen. En vid varje sida av sängen.

Litet nattduksbord. Antingen en vid varje sida av sängen eller bara en.

Enkla krokar.

Ett bord att ha tvn på. Plus filmer i lådorna.


Så vad tycker ni?. Är nöjd med mitt val. Kommer oxå köpa lite små från lagerhaus saker som sängöverdrag (leopard), Ljus, gardiner mm.

Nu ska jag ta en liten kvälls fika med familjen medans jag kollar på världens bästa program.
Kyssar// Baby


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0