Ändrade planer


En av mina favoritbilder från grekland, Ser det inte härligt ut. Inte illa med min 4 mp kamera =)

Först och främs vill jag säga grattis till världens sötaste peruanare. GRATTIS RUBI!!, Jag skulle igentligen gå på hennes lilla födelsedags middag men det blir lite knas hit och dit. I morgon ska jag och mikkan hämta ut biljetter till "festen i tunnelbanan" Vet inte vad festen heter..Det ska bli kul. Snart är det 08 också och som den snorungen jag är längtar jag ju sååå mycket. Det är inte själva musiken och uppträdanden jag kommer för..Det är kul att sammlas, alla sina kompisar och umgås hela dagarna. + alla fina killar som man kan lägga en och annan stöt på ^^, Eftersom det blev ändrade planer idag så tror jag att jag, Fatma och Sara ska åka till Lendo, en kille som fatma känner. En kongoles dessutom =D. Just nu håller fatma på och plattar sitt hår, jag ska hoppa in i duschen när mamam är klar. Sen ska vå åka till Sara sen Till medis. Snart börjr skolan igen jag börjar redan få ångest, Jag börjar den 18de, Några av mina kompisar börjar 26? fuckfaces allihopa :(. Nä nu ska jag skynda mig lite. Fatma osm är sååååå seg börjar bli klar med håret..Tjejer tjejer...

Vad ska ni göra idag?

Pussar


Kommentarer
Postat av: Nathalie 21 årig vegetarian

Vacker bild:)

2009-08-01 @ 19:45:26
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0